FAQ

  • Ik wil een persoonlijk kaartje aan mijn bestelling toevoegen, kan dat?

Ja, dat kan! Wil jij je bestelling als cadeautje opsturen en een boodschap toevoegen? Neem even contact met ons op, of zet in de opmerkingen duidelijk wat er op het kaartje moet komen te staan. 

  • Hoe kan ik betalen en bestellen?

Bestellen kunt u via de website. Betalen kan via IDeal en bankoverschrijving.

Ons rekeningnummer is NL60 RABO 0105 6094 71.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

 Wij streven ernaar om bestellingen binnen 3 dagen na bestelling op te sturen.

  • Hoe verzenden jullie de boxen?

Wij verzenden de producten standaard met PostNL. Mocht u een andere leverancier willen, kunt u dit aangeven.

  • Kan ik mijn product retourneren?
Retourneren kan binnen 14 dagen. Het product dient dan ongebruikt te zijn en in originele verpakking te zitten.

Stuur een mail naar info@whispersofzen.nl met naam, adres en ordernummer, en de reden van retour.
Wanneer u het product terugstuurt zien wij graag een track en trace tegemoet. Na aankomst van de retourzending zullen wij binnen 10 dagen het aankoopbedrag terugstorten.

De kosten voor het retourneren vergoeden wij niet. 

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Boven in het menu vindt u een knop met "Contact". Hier vindt u een contactformulier en onze contactgegevens.

  • Kan ik ook kerstpakketten of gepersonaliseerde pakketten bij jullie bestellen?

Ja, dat kan! Neem contact met ons op via info@whispersofzen.nl en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.